مسعود فراستی:

شب و موسیقی، سیگار و چای برای نوشتن بهترین اند. نوشتن بهترین کار عالم است و موسیقی شنیدن و سیگار.

مسعود فراستی:

شب و موسیقی، سیگار و چای برای نوشتن بهترین اند. نوشتن بهترین کار عالم است و موسیقی شنیدن و سیگار.

مسعود فراستی در جشنواره ابن سینا

حضور مسعود فراستی در جشنواره فیلم کوتاه ابن سینا،

نخستین جشنواره سینمایی دانش‌آموزی در سطح کشور

و بزرگترین رویداد دانش‌آموزی ایران



http://s8.picofile.com/file/8291538068/F1.jpg


http://s8.picofile.com/file/8291538084/F2.jpg

(در کنار دکتر رضا بهزادیان، دبیر جشنواره)

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین پارسایی جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 23:09

سلام.
فردی که در این عکس درحال صحبت کردن با جناب فراستی ست رو میشناسید؟

سید جواد:
سلام.
اگر روی سؤال‌تان با بنده است، باید عرض کنم که بله، می‌شناسمش.

ناشناس جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 17:14

سلام
سیدجان شما هم در این جشنواره حضور داشتید. درسته؟
آیا چیز قابل توجهی دیدید؟ آیا اصلا میشه امیدی به این جور جشنواره ها داشت؟

سید جواد:
سلام.
بله. بنده جزء هیئت داوران و عضو کوچکی از تیم برگزار کننده‌ی جشنواره بودم. حتماً اگر بشود امیدی داشت، به همین جشنواره‌ها می‌توان داشت و نه بدنه‌ی سینمای حرفه‌ای‌مان. بنده چند سالی هست که با دانش‌آموزان فیلمساز دم‌خور هستم و در میان آنها فعّالیت می‌کنم. در این مدت حقیقتاً با موارد چشمگیری برخورد کرده‌ام که احتمالاً تا چندی دیگر مطلبی نیز درباره‌ی آن خواهم نوشت.

دوست یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 14:29

آقایی
مصاحبه قلاده ها... که تو هفت بود رو میگم
ولی خدایی جدی بگیر.

سید جواد:
مخلصم، رفیق. چشم.
عمیقاً ممنونم از نگرانی، توجّه و ابراز لطفت.
در عین حال:

شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل
کجا دانند حالِ ما سبک‌باران ساحل‌ها

دوست یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 10:12

سلام
سید جان. ورزش!ورزش کن برادر!
به خاطر خودت هم که شده ورزش کن.
خب همینجوری میشه فشار خون میگیری دیگه عزیز من.تایمت رو بگو برنامه ورزش بنویسم برات.
اون موقع که توی تلویزیون دیدمت این شکلی نبودی به خدا.

سید جواد:
سلام.
ممنون.
(من کِی توی تلویزیون بودم که خودم خبر ندارم؟)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد