مسعود فراستی:

شب و موسیقی، سیگار و چای برای نوشتن بهترین اند. نوشتن بهترین کار عالم است و موسیقی شنیدن و سیگار.

مسعود فراستی:

شب و موسیقی، سیگار و چای برای نوشتن بهترین اند. نوشتن بهترین کار عالم است و موسیقی شنیدن و سیگار.

کارگاه تخصصی نقد

طی سیر کارگاه‌های آموزشی و تخصصی

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

برگزار خواهد شد:


http://s9.picofile.com/file/8268262876/43315_499.jpg


عنوان کلاس: فرم و نقد

مدرس: مسعود فراستی

زمان: یکشنبه، 4 مهرماه 1395

مکان: تهران - پردیس سینمایی ملّت

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین پارسایی یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 00:18

حضور برای عموم آزاده؟
چه ساعتی؟

سید جواد:
ظاهراً برای عموم آزاده، ولی مطمئن نیستم. ساعتی که رسماً اعلام شده، 8 الی 11 صبح است، ولی جناب فراستی برای ساعت 9 می‌رسند (احتمالاً تا 12).

شاهین جمعه 2 مهر 1395 ساعت 11:59

سید جان شنبه هم فکر میکنم استاد کارگاه دارن, درسته؟ هر دو صبح شروع میشه؟

سید جواد:
خودشون گفتند که شنبه را نمی‌روند و فقط یکشنبه کلاس دارند.

یاشار جمعه 2 مهر 1395 ساعت 00:41

همونطور که دوستان گفتن، حتما فایل صوتی رو تهیه کنید تا افرادی مثل من که مسیرشون از تهران خیلی دوره بتونن استفاده کنن

عماد پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 16:07

سلام...ثبت نام داره یا نه؟؟

سید جواد:
سلام.
چیزی ظاهراً اعلام نشده. من خودم هم هر چی تو سایت‌شون (http://moqavematfilmfest.ir) گشتم، چیزی پیدا نکردم. حالا شما هم یه نگاه بندازید، اگر چیزی بود ما و دوستان را خبر بفرمایید.

حسین پارسایی پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 14:40

سلام.
امیدوارم به لطف نزدیکان جناب فراستی,فایل صوتی این کارگاه در وبلاگ جناب فراستی قرار داده شود.
امکانش نیست سیدآقا؟

سید جواد:
سلام.
پی‌گیرش هستم. سعی می‌کنم فایل صوتی جلسه را از برگزار کنندگان بگیرم، یا شاید هم خودم ضبط کنم، اگر کیفیتش خوب باشد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد