مسعود فراستی:

شب و موسیقی، سیگار و چای برای نوشتن بهترین اند. نوشتن بهترین کار عالم است و موسیقی شنیدن و سیگار.

مسعود فراستی:

شب و موسیقی، سیگار و چای برای نوشتن بهترین اند. نوشتن بهترین کار عالم است و موسیقی شنیدن و سیگار.

مسعود فراستی در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه «فیلم نت»

http://media.mehrnews.com/d/2015/09/28/4/1850148.jpg
مسعود فراستی نویسنده و منتقد سینما با اشاره به توزیع فیلم و سریال ها که در شبکه های مجازی رو به افزایش است بیان کرد که جای نقد فیلم و ایجاد فرهنگ نقد پذیری در این شبکه های مجازی خالی است.

مسعود فراستی در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه «فیلم نت» که روز گذشته ششم مهرماه با حضور هنرمندان صورت گرفت با اشاره به اهمیت وجود شبکه های مجازی برای توزیع و فروش فیلم ها و سریال ها به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه این روزها استفاده مردم از شبکه های مجازی رو به افزایش است و تلفن های هوشمند در دسترس همه مردم قرار دارد، شبکه های مجازی مهمترین عرصه برای توزیع و فروش فیلم ها و سریال ها هستند.

وی ادامه داد: قابل دسترس بودن، استفاده آسان و هزینه پایین از جمله ویژگی های شبکه های مجازی توزیع و فروش فیلم است و تمایل مردم به استفاده از آنها بسیار بالاست.

این نویسنده و منتقد سینما با اشاره به شبکه های مجازی فعال در عرصه توزیع فیلم و سریال بیان کرد: رونمایی از این شبکه های مجازی آغاز یک حرکت خوب در عرصه فرهنگسازی برای تماشای فیلم به صورت مجاز در شبکه مجازی است ولی جای نقد در این عرصه خالی است.

فراستی در پایان از وجود نگاه های غیرحرفه ای در زمینه توزیع و فروش فیلم در شبکه های مجازی انتقاد کرد و گفت: تمام فیلم هایی که مجوز وزارت ارشاد را دریافت کرده اند باید در شبکه مجازی فروش فیلم وجود داشته باشند و حتی برای بالا بردن سطح سلیقه مخاطب نیازمند توزیع و فروش سریال های خوب و مهم دنیا در این عرصه هستیم که سامانه های مجازی باید به این عرصه توجه بیشتری داشته باشند.

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد سعادتی پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 03:15

اقا جواد پرسش و پاسخ مخاطبا با استاد خیلی خوب بود و کمک میکرد و یاد میداد چرا متوقفش کردید؟

سید جواد:
فعلاً بنا به فرمایش جناب فراستی این بخش متوقف شده است، اما ان شاء الله در آینده ای نزدیک به شکلی ساختارمندتر دوباره راه اندازی خواهد شد.

سید علیرضا فروغی پور چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 12:41

باسلام.
جناب آقای یوسف بزرگوار البته قبلا این سوال را فکر کنم کردم
ولی چون جواب را در وبلاگ هرچی گشتم پیدا نکردم دوباره می پرسم:استاد مل گیبسون و تام کروز و بردپیت و دنزل واشنگتن را بازیگران خوبی می داند؟
بعد شما خیلی سخت می گیرید برادر عزیز سوالاتی که در مورد خودتان می شود را هم جواب بدهید جوری نمی شود که؟
ممنون

سید جواد:
سلام.
ان شاء الله وقتی بخش مصاحبه با کاربران دوباره فعال شد، می توانید سؤالتان را مطح بفرمایید.
این وبلاگ متعلق به جناب فراستی است و کارهای اجرایی آن وظیفه اینجانب است و بنده در پی آن هستم که با پرداختن به همین موضوع، با سر و سامان دادن مطالب مربوط به ایشان در جهت انجام وظیفه مذکور قدم بردارم. حقیقتاً سؤالات شخصی از شخص بنده به هیچ وجه به هیچ یک از بخش های وبلاگ مربوط نمی شود و در شرح وظایف بنده نمی گنجد. به علاوه شاید برخی دوستان تمایل داشته باشند که سؤالاتی را از این حقیر بپرسند. اما چه بسا دیگرانی که مایل نیستند این مکالمات نامربوط به وبلاگ و پرسش و پاسخ های شخصی را در اینجا شاهد باشند. جهت احترام به آن عزیزان و صد البته به علت دلایل دیگری که عرض شد، بنده تلاش می کنم تا حد امکان از مطرح شدن هرگونه حواشی شخصی در این وبلاگ امتناع کنم. اما از آنجایی که برای کسانی که به بنده لطف دارند و مرا مخاطب سؤالات خویش قرار می دهند نیز احترام ویژه ای قائلم، به دفعات اعلام کرده ام که این دوستان می توانند از طریق وبلاگ شخصی و یا ایمیل خصوصی بنده با اینجانب در ارتباط باشند و بنده نیز تا جایی که زمان و توان یاری کند، در خدمت دوستان و رفقا خواهم بود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد